سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

بهترین زمان سفر به مالزی

ما در این مقاله قصد داریم بهترین زمان سفر به مالزی را برای گردشگران تور مالزی شرح می دهیم. کشور مالزی، در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و از طرف شمال با تایلند، از طرف جنوب با سنگاپور و از طرف غرب با اندونزی همسایه است. کشور مالزی دارای آب و هوایی استوایی همراه با رطوبت بالا می باشد و همچنین با توجه به بارش باران های موسمی، دارای باران های سیل آسا نیز می باشد. همیشه برای گردشگران تور مالزی سوال بوده که بهترین زمان سفر به مالزی چه زمانی است.
در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا با آب و هوای کشور و بهترین زمان سفر به مالزی بیشتر آشنا شوید:
آب و هوای مالزی استوایی است و البته رطوبت بالا آن هم در تمام سال ممکن است که برای بعضی افراد آزار دهنده باشد. دمای هوا در این کشور، در تمام طول روز بیشتر از 30 درجه سانتی گراد و شب ها هم کمتر از 20 درجه سانتی گراد نمی شود. آب و هوای این کشور تقریبا ثابت است و چندان تغییری نمی کند و دلیل آن، وجود کوه های تی تی وانگ سا در شرق کشور و جزیره سوماترا است که مانند حصاری این کشور را محاصره کرده اند. 
گردشگران تور مالزی اگر به این کشور زیبا سفر می کنید، منتظر بارش شدید باران باشید، زیرا طبیعت سرسبز و زیبای جنگلی این کشور نیز به دلیل بارش همین باران ها می باشد. ماه های آپریل (فروردین تا اردیبهشت) تا سپتامبر (شهریور تا مهر)، فصل بارش باران های موسمی در این مالزی است، اما با این حال هوا گرم است. در مورد بهترین زمان سفر به مالزی باید گفت، همانطور که می دانید، گردشگران تور مالزی به دلایل مختلفی به این کشور سفر می کنند، علاوه بر لذت بردن از ساحل و دریا و طبیعت زیبا، بازدید از جاذبه های فرهنگی تاریخی این کشور و یا تجربه طعم غذاهای محلی، می تواند دلایل دیگری باشد. اگر میخواهید برای تفریحات ساحلی به این کشور بروید، باید اول منطقه سفرتان را مشخص کنید زیرا هر منطقه دارای یک نوع آب و هوا می باشد.

بهترین زمان سفر به مالزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد